Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~situs84

bardzo fajne


fajnie plastycznie rozwiązane. nie wie czy ptak jest potzrbny, bo trochę zasmieca, ale generalnie ładny plakat


podoba mi się


Lipa straszna. To tylko goła baba....


Hmmmm, kiedyś robiłeś fajne rzeczy, bo co niektóre były mądre. A teraz straszne badziewie... szkoda


Bardzo ładna sucha igła. Swobodnie prowadzony rysunek. Podoba mi sie!


Wklęsłodruk, akwaforta


myślisz, że tylko ludzie w Afryce maja problem z HIV??????


Ta praca moim skromnym zdaniem jest najlepsza z pozostałych. I pod względem kompozycji, a także samego połączenia dwóch elementów czyli pierwiastka ludzkiego i elementów przyrody. Postać ładnie wchodzi w światło przez co staje się subtelna. Najbardziej udany rysunek postaci ze wszystkich pozostałych Pozdrawiam


czemu tak go niefortunni obciąłeś?? mimo tego rysunek fajny


słuchaj jak to jest bo laska u mnie na uczelni dała taki sam plakat na zaliczenie. kto od kogo ściągnął???


taka rada, jeśli ta krowa ma proste linie, jest raczej umowna, to łata Polski tez powinna być bardziej syntetyczna, a nie realistyczna...poza tym źle jest wklejona, przyjrzyj sie..


nigdy nie dawaj tych białych obwódek dookoła zdjęcia. jest to nieprofesjonalne i wygląda brzydko...


musze przyznać, że coraz lepiej. Oglądając poprzednie widac postep


pamiętam z Raciborza


podpisuje sie pod kolegą niżej


jak na plakat to zbytnia dosłowność... PLAKAT NIE MOŻE BYĆ WPROST !!!!!!!!!!


ja bym jeszcze po różnicował tło by wydobyć więcej szczegółów. bo w niektórych miejscach wygląda to na xle odbite... ale jak byś jeszcze nad tym popracowała to może się zapowiadać ciekawa grafika... "wyczyść to trochę", by było bardziej przejrzyste . pozdrawiam michał


hmmm więc tak. porównując ten plakat do innej Twojej ilustracji gdzie jest kot to ten jest jest mało udany. tamten kotek jest ciekawszy, typografia jest lepiej rozwiązana. W tym plakacie masz typografie źle osadzoną w niektórych miejscach. poza tym jest nieciekawa np :czarny kot i biały kot. typo kiepskie. nie rozumiem też tego pistoletu... nie pasuje do stylistyki (jak się przyjrzysz to zobaczysz i wg mnie jest zbędny)... wybacz jeśli jestem za ostry, czesc


widzę że dziewczyna lubi druty Podoba mi się formalnie. Niedopowiedziane, tajemnicze, jest o czymś... ja nie stawiam ocen ale się domyslisz


mało plakatowe, to bardziej ulotka niż plakat


lipna typografia. góra jest za ciężką w porównaniu do dołu ( ta typografi wisi w powietrzu). na dole czegoś brakuje by zrównoważyć cały plakat


kiepskie w formie, w wymowie. formalnie tez słabo... mało plakatowo. ja bym się bardziej zastanowił nad pomysłem i zrealizował go jeszcze raz


powiem tak, że nie jest to za specjalny projekt. przedstawiłeś to tak nudno jak sie tylko dało. nie chce być złosliwy, ale jak na XXI wiek plakat standardów nie spełnia... jest nieładny...


słuchaj ja wolałem Twoje stare plakaty, nawiążę to do "Nocy kinozerców" choćby. uważam że były 100 razy lepsze. poszalałeś tam!!!! czemu nie poszedłeś w tamtym kierunku?????



1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt